Biograftur for medlemmer af Finansforbundet Kreds Vest - Frederikshavn

Kun for
Finansforbundet Kreds Vest medlemmer
Åben

Grib din kollega under armen og kom i biografen med Finansforbundet Kreds Vest.

Bestyrelsen har arrangeret en lukket forestilling for kredsens medlemmer til filmen BAMSE.

BAMSE er en hyldest til den folkekære danske musiker, der har givet os klassikere som ”Vimmersvej”, ”Hvorfor går Louise til bal” og ”I en lille båd der gynger”. Bag det varme smil og smækbukserne gemmer der sig en stærk og rørende fortælling om en mands livslange stræben efter anerkendelse og kærlighed. Flemming Bamse Jørgensen bliver som den eneste af 12 søskende bortadopteret. Flemmings adoptivfar ønsker, at Flemming skal overtage familiens fabrik, men til faderens skuffelse vælger Flemming musikken og bliver frontmand i Bamses Venner. En splittet baggrund, der sætter sig dybe spor i Flemmings liv. BAMSE er et varmt og menneskeligt drama, der med Bamses største hits som lydtæppe fortæller hans livshistorie.

Rolleliste

Anders W. Berthelsen, Johanne Louise Schmidt, Lars Ranthe, Henrik Birch, Signe Egholm Olsen, Brian Lykke, Charlotte Bøving, Johannes Nymark, Clara Ellegaard, Mikkel Vadsholt, Jacob Madsen Kvols

Instruktør

Henrik Ruben Genz

Arrangementet starter med et oplæg fra Jakob Thorgaard, formand for Finansforbundet Kreds Vest, og før filmen serveres en sandwich og en vand, ligesom der vil være "gufbillet".

Kontakt administrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund