Bevar dig selv – i en travl og foranderlig hverdag

2. feb 2022, 17.00 - 18.30
Online, Webinar
Afholdelsessted
Online webinar
tilmeldingsfrist
18. januar 2022
Alle medlemmer, Ledere, Studerende
Åben
0 2

Lær om robusthed og hvordan du bevarer ro, optimisme og handlekraft, når du møder pres, problemer eller modgang.

Efter webinaret er du klogere på:

· Hvad er robusthed - og hvorfor er det vigtigt?

· Hvad er stress - og hvordan påvirker det vores fysiologi og mentale ydeevne?

· Hvad er stressrelateret belastning?

· De 5: Robusthedens fjender - stressens venner

· Gode råd og metoder til at udvikle og styrke din robusthed

I en verden som i stigende grad udfordrer os med et accelererende tempo, kompleksitet og forandringer, er robusthed blevet en nødvendig livskompetence at besidde.

Robusthed er ikke skjold der gør os usårlige, så vi kan klare hvad som helst. Det handler derimod om hvordan vi kan bevare set bedste og sundeste i os selv, og kan, trods pres, tænke os om og træffe bevidste valg for, hvordan vi vil håndtere det pres vi står over for.

Vi er ikke alle født lige robuste, ej heller med samme form for robusthed, men vi kan alle udvikle og styrke vores robusthed med den rette viden, selvindsigt og træning.

Oplægsholder

Birgitte Dam Jensen har mere end 15 års erfaring med at undervise i robusthed. Hun har blandt andet trænet soldater i gidseloverlevelse i Forsvaret, undervist skuespillere på Odense Skuespillerskole og er terapeut med speciale i stress, chok, traume og resiliens. Forfatter til bogen ”Bevar dig selv - robust i en uforudsigelig fremtid” og producerer podcasten ”Bevar dig selv” Læs mere på hjemmesiden www.bevardigselv.dk

Format og optagelse

Webinarets format er oplæg samt involvering gennem dialog og refleksion. Som deltager vil du derfor skulle tænde dit kamera og være synlig for de andre deltagere.

Vi optager webinaret, gemmer det på vores Youtube-kanal og sender det til deltagerne, som kan tilgå det i 7 dage.

GDPR

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Birgitte Dam
Birgitte Dam Jensen

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund