Alumni Tech netværk

Alle medlemmer, It-ansatte
Åben
1 1

Som tidligere deltager i et af vores Tech netværk, har du hermed mulighed for at forbinde dig med andre, der ligesom dig interesserer sig for forretningsmæssig gevinstrealisering af ny finansteknologi, i et videns- og sparringsnetværk, der klæder dig på med nye teknologitrends, forretningsmodeller og muliggør mødet med inspirerende fintech-aktører.

Faglige temaer

Netværket består af 5 møder omkring nedenstående aktuelle temaer:

• Nye token og blockchain anvendelsesområder
  • Dataetik og forretningsmæssig gevinstrealisering af kunde- og transaktionsdata fra digitale platforme
  • Den danske fintech-scene - nye start-ups i Copenhagen Fintech Lab
  • Danske erfaringer med Agile og tribe-organisering
  • Diversitet i Fintech-miljøet og karrieremuligheder

Mødeform

Netværksmøderne er altid professionelt faciliteret af direktør, Ph.d. Steffen Löfvall og vil blive afviklet skiftevis fysisk og virtuelt. På møderne deltager gæsteoplægsholdere enten face-to-face og virtuelt.

De fysiske møder afholdes i Finansforbundet på Applebys Plads. Det første netværksmøde vil være lidt længere end de øvrige møder, da der udover faglige oplæg også er fokus på en god start på etablering af netværket.

De virtuelle møder varer 1 ½ time og vil bestå af faglige oplæg, faciliterede break-out dialog og fællesopsamlinger. De virtuelle møder afvikles via MS Teams.

Deltagerkreds

Der er plads til 30 deltagere, og netværket er dedikeret til tidligere deltagere på Finansforbundets Tech-netværk: Building Bridges finTech, Future Finance IT, MarketTech og RegTech.

Pris

Det koster kr. 1.500 at deltage i netværket og inkluderer 5 faciliterede netværksmøder samt forplejning ved fysiske møder.

Datoer

• Torsdag den 11. november 2021 Kl. 17.00-21.00 (fysisk fremmøde, Applebys Plads)
  • Torsdag den 16. december 2021 Kl. 17.00-18.30 (virtuelt netværksmøde, MS Teams)
  • Mandag den 24. januar 2022 Kl. 17.00-20.00 (fysisk fremmøde, Applebys Plads)
  • Onsdag den 2. marts 2022 Kl. 17.00-18.30 (virtuelt netværksmøde, MS Teams)
  • Torsdag den 7. april 2022 Kl. 17.00-20.00 (fysisk fremmøde, Applebys Plads)

Sådan sikrer du din plads i netværket

Der er først-til-mølle princip på netværket, og hvis du ønsker at deltage, tilmelder du dig ved at svare tilbage på denne mail.

Anden info

Under de online netværksmøder vil dit navn, email, billede og video være synlig for de øvrige deltagere i netværket. Dit navn, email, stilling og virksomhed kan desuden blive videregivet til underviseren, alene til brug for undervisers afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger samt synliggørelse af disse for de øvrige deltagere. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Kontakt konsulent

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund