AI og hverdagens magi: En krøllet rejse med Anders Lund Madsen - Fysisk fremmøde

4. nov. 2024, 17.00 - 18.00
Gå-hjem-møde
Afholdelsessted
DAC - Dansk Arkitektur Center
Bryghuspladsen 10
Tilmeldingsfrist
30. oktober 2024
Alle medlemmer
Åben
0 4

Velkommen til et spændende og tankevækkende gå-hjem-møde med Anders Lund Madsen. I dette foredrag tager vi en forfriskende og humoristisk tilgang til emnet kunstig intelligens og dens rolle i den almindelige danskers hverdag.

Anders Lund Madsen, kendt for sin skarpe humor og indsigt, vil guide os gennem en opdagelsesrejse i den digitale verden. Han vil udforske, hvordan kunstig intelligens påvirker vores dagligdag, lige fra de små, næsten usynlige ændringer til de mere markante innovationer.

DETTE ER FYSISK FREMMØDE

Er du ikke er medlem af Finansforbundet eller har du ikke mulighed for at deltage fysisk på DAC - Dansk Arkitektur Center i København, så kan du i stedet se aftenmødet på livestream.

Tilmelding til livestream foregår her.

Gennem Anders' underholdende fortælling vil vi få indblik i de kreative og overraskende anvendelser af kunstig intelligens, som tilfører vores liv et strejf af magi og forandring. Samtidig vil vi opfordres til at reflektere over, hvordan denne teknologiske udvikling former vores samfund og vores personlige liv.

Anders Lund Madsen vil skabe et rum for både begejstring og bekymring, hvor vi sammen kan udforske de fascinerende muligheder og udfordringer, som kunstig intelligens bringer med sig. Så lad os sammen dykke ned i denne spændende rejse gennem den digitale verden og lade os inspirere til at forme vores fremtid på en ansvarlig og etisk måde.

Kl. 16.30 – 17.00 – Ankomst med kaffe, te og kage
Kl. 17.00 – 18.00 - Foredrag med Anders Lund Madsen
Kl. 18.00 – Tak for i aften

Kort om oplægsholder
Anders Lund Madsen er en alsidig journalist med over 30 års erfaring i tv, radio og podcast, kendt fra programmer som “De Sorte Spejdere”, “Det Nye Talkshow” og “Fedeabes Fyraften”. Han har rejst Danmark rundt som foredragsholder og konferencier og har en enestående evne til at forbedre stemningen ved ethvert arrangement.

Anders formidler komplekse emner på en underholdende og letforståelig måde, uden at gå på kompromis med substansen. Hans rolige og velforberedte tilgang sikrer altid et vellykket arrangement.

Anden info
Du kan risikere at være synlig for de øvrige deltagere på livestreamingen af arrangementet. Dit navn, mail og virksomhed kan blive videregivet til underviseren og kursusudbyder, alene til brug for afvikling af arrangementet.

Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger samt synliggørelse af disse for de øvrige deltagere. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet, hvorefter du vil blive frameldt.

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund