AI & Croissanter: Hvordan bruger vi AI i fremtiden? Overblik, tendenser og konsekvenser

20. sep 2022, 9.00 - 10.00
Morgenmøde
Afholdelsessted
Dansk IT
Vermundsgade 38 C, st. tv.
Tilmeldingsfrist
5. september 2022
It-ansatte
Åben
2 0

Kom med til en morgensession, hvor Preben Mejer, som står bag Innovation Lab og Alexandra Instituttet, vil gøre os klogere på, hvad vi kan bruge AI til.

Udbytte

• Få et indblik i, hvordan kunstig intelligens kan ændre vores syn på IT
  • Bliv inspireret til, hvilke muligheder der kommer med AI både her og nu og i fremtiden
  • Vær med til at diskutere, hvilken rolle AI skal spille i samfundet

Indhold
AI er i fuld sving med at ændre mere på vores liv, arbejde, samfund end selv internettet gjorde. Hvilke faser er der i udviklingen frem mod autonom AI. AI bringer ikke færre - men flere (!) jobs, spændende team-strukturer med AI. Og så er der flere paradigmeskift i måden vi bruger IT på i kølvandet på denne udvikling.

Program
Vi begynder med en kop kaffe og en croissant. Bagefter går Preben Mejer på scenen og fortæller om hans syn på AI efter at have fulgt den teknologiske udvikling de seneste 30 år. Der er mulighed for spørgsmål undervejs, og til sidst ender vi ud i en diskussion om, hvilken rolle AI kan og bør spille.

Sted: Vermundsgade 38C, 2100 København Ø
Dato: 20. september 2022
Varighed: 1½ time
Format: Fysisk
Tidspunkt: 09.00

Underviser
Preben Mejer er CEO for videnscenteret Radr. Desuden er han stifter af bl.a. Alexandra Instituttet og Innovation Lab. Tidligere har han været udviklingsdirektør i TDC.

Registration

For at deltage i webinaret skal du være medlem af Dansk IT. Alle medlemmer af Finansforbundet kan blive gratis medlem af Dansk IT (normalpris 1.585 kr.). Klik her for at læse, hvordan du aktiverer dit dobbeltmedlemskab hos Dansk IT.

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund