Aftalekonference i Finansforbundet Kreds Øst

Alle tillidsrepræsentanter i Kreds Øst
Udsolgt
1 9

På dagen bliver der rig mulighed for rigtig at ”nørde” med overenskomsten og drøfte/beskrive hvilke forbedringer og krav du og dine TR-kolleger ønsker kredsen skal arbejde videre med i forhold til den kommende overenskomstforhandling. Der vil være deltagelse fra Steven Vallik og Rasmus Nørgaard Høgh, Forhandlingsafdelingen i Finansforbundet.

I vil forud for dagen modtage yderligere materiale, som f.eks. uddrag af resultaterne fra medlemsundersøgelsen m.v. Desuden må I selvfølgelig gerne medbringe eventuelt input, som I har modtaget fra jeres kolleger.

Anden info

Dit navn, stilling, e-mail og virksomhed vil blive videregivet til Finansforbundet Kreds Øst, alene til brug for Kreds Øst’s afvikling af arrangementet. Hvis du skal overnatte på hotellet vil dit navn blive videregivet til hotellet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Dette kan du gøre ved at sende en mail til kredse-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Kontakt administrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund