Ærlige input udefra! Oplev advisory boardet udfordre Finansforbundet i Nordea - også for ikke-medlemmer

18. mar 2022, 8.30 - 9.30
Afholdelsessted
tilmeldingsfrist
16. marts 2022
Kun for
Finansforbundet i Nordea medlemmer
Åben
1 8

Hvordan kan Finansforbundet i Nordea blive mere relevant og repræsentere medlemmerne bedre? Hvordan kan din fagforening bedre møde dig i øjenhøjde? Hvilke aktiviteter taler til medlemmerne anno 2022?

Finansforbundet i Nordea inviterede i efteråret interesserede i at blive udvalgt til et advisory board, der skulle give konstruktiv kritik og nye ideer til fagforeningen. Der var meget stor interesse for at deltage, og nu er advisory boardet tæt på målstregen.

Deltag i mødet og hør, hvilke input advisory board-deltagerne har, så fagforeningen kan forblive relevant, attraktiv og trendsættende. Hør hvad de mener er vigtigt i et arbejdsfællesskab, hvor der skal være plads til personlig og faglig udvikling.

Mødet faciliteres af Maria Steno, der er rådgiver, underviser, foredragsholder – og også er facilitator for advisory boardet.

Finansforbundet i Nordea inviterer til dialog under overskriften ’Lad os tale sammen’ for alle som optakt til vores generalforsamling. Efter advisory boardets oplæg, inviteres du sammen med Finansforbundet i Nordeas bestyrelse til dialog om, hvordan Finansforbundet i Nordea opleves som relevant og nærværende for de problemstillinger, der fylder i 2022.

Ikke medlem? Intet problem!

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du tilmelde dig webinaret, ved at sende en mail til heidi.winther@nordea.dk med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter webinaret kontakter vi dig for at fortælle om dine fordele og muligheder som medlem af Finansforbundet.

”Under team mødet/webinaret vil dit navn, e-mail og evt. billede og video være synlig for de øvrige deltagere i arrangementet. Dit navn, e-mail, stilling og virksomhed vil desuden blive videregivet til underviseren, alene til brug for undervisers afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger samt synliggørelse af disse for de øvrige deltagere. Dette kan du gøre ved at sende en mail til kredse-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet”.

Mødet bliver ikke optaget, både af hensyn til GDPR og for at spørgsmål og svar kan være så fri som muligt.

Husk at reservere tiden i din kalender. Vi sender linket et par dage før til den mailadresse, som du har valgt som din foretrukne mailkonto i Finansforbundets medlemssystem. Hvis du har registeret din private mail som din foretrukne mailadresse, så husk at videresende linket til din Nordea-konto.

Kontakt sekretariatsmedarbejder

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund