Administration af boligudlejningsejendomme

6. september 2021
Ledige
Åben

For ledige og fratrædende medlemmer.

Kurset foregår online gennem hele forløbet og giver juridiske og praktiske kompetencer til at varetage og yde rådgivning om den daglige administration af boligudlejningsejendomme samt håndtere øvrige relevante problemstillinger, der er sædvanlige i administrationen af boligudlejningsejendomme.

Forløbet forbedrer deltagernes kvalifikationer til at arbejde med ejendomsadministration og inden for ejendomsadministrationsbranchen.

Tidspunkt:

28/9 - 15/10 - 25/10 - 2/11 - 10/11 - 16/11 kl. 9.00-15.00

Skriftlig eksamen er den 22. november 2021 (10 ECTS)

OBS: Der skal bruges computer med internetadgang, headset (med lyd og mikrofon) og lommeregner til kurset

Vi gør opmærksom på, at navn-, cpr. nr., adresse og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og evt. konferencested alene til brug for deres afvikling af arrangementet. Dit navn, email, billede og video kan være synligt for andre deltagere, når du logger på eventet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Når du registrerer din kursustilmelding hos din A-kasse, skal du skrive, at kurset er et lukket kursus, der er to lektioner pr. dag, og kurset er udbudt af dit fagforbund ”Finansforbundet”, da du har mulighed for at deltage i uddannelse på op til 2 uger arrangeret af Finansforbundet. Gå ind på FTF-A’s tast selv service med NemID og brug ”Blanket til undervisning”.

Kontakt kursusadministrator

Monica Christiansen

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund