To-dags tur til Fanø, Mandø og Rømø, fortrinsvis for medlemmer af seniorgruppen Skive/Viborg

19. sep. 2024 - 20. sep. 2024
Afholdelsessted
Stedet er oplyst i arrangementsteksten
Tilmeldingsfrist
17. juli 2024
1.500,00 kr.
(+2.200,00 kr. / Ledsager)
Kun for
Seniorer
Seniorer
Åben
Tilgængelige pladser
46 af 54

Turen omfatter:

1.dag
Efter opsamling finder vi et sted hvor der serveres kaffe/the og et rundstykke ved bussen. I Esbjerg tager vi færgen til Fanø, hvor en lokal guide vil føre os rundt af små veje til Sønderho som er kåret til Danmarks smukkeste landsby. Undervejs nyder vi en frokostpakke. Vi når Nordby, hvor vi sejler tilbage til fastlandet og fortsætter via den 10 km lange dæmning til Rømø hvor vi kører en rundtur og laver et lille ophold i Lakolk. Vi kører til Agerskov Kro til indkvartering og aftensmad. Agerskov Kro er for ottende gang kåret til Danmarks bedste feriehotel.

2.dag
Efter morgenmaden kører vi til Vester Vedsted hvor vi stiger på Mandøbussen hvor vi kører ad Låningsvejen igennem Nationalpark Vadehavet. Ca. 12.millioner vadefugle bruger Vadehavet som spisekammer. På Restaurant Mandø får vi serveret en to-retters menu inden går hjemad igen. Undervejs byder vi på en kop kaffe/the.

Dit navn og dine kontakt oplysninger vil blive videregivet til de personer, der er ansvarlig for arrangementet, af hensyn til deres håndtering af henvendelser samt den praktiske afvikling af selve arrangementet.

Kontaktpersonen vedrørende arrangementet er Steffen Hvidt, på e-mail: sahvidt@gmail.com eller telefonnummer: 81 73 74 67.

Se ovenfor.

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund