Bustur til Aarhus inkl. Havnerundfart, fortrinsvis for medlemmer af seniorgruppen Ringkøbing

3. sep. 2024, 7.00 - 21.00
Afholdelsessted
Stedet er oplyst i arrangementsteksten
Tilmeldingsfrist
13. august 2024
350,00 kr.
(+910,00 kr. / Ledsager)
Kun for
Seniorer
Seniorer
Åben
Tilgængelige pladser
3 af 57

Vi besøger regionens hovedstad - Aarhus.

På vejen til Aarhus og efter endt opsamling holder vi en pause med buskaffe og smurte rundstykker samt en lille skarp.

Kl. 10.30: RUNDVISNING PÅ AARHUS RÅDHUS INKL. TÅRNET
Besøg Arne Jacobsen og Erik Møllers berømte og ikoniske funkisbygning, der blev indviet i 1941. Der er desuden en enestående mulighed for at stige til vejrs i det 60 meter høje rådhustårn, komme helt tæt på det imponerende klokkespil og nyde panoramaudsigten over Aarhus fra toppen af tårnet. Turen tager ca. 1,5 time.

Kl. 12.30: Finder vi et godt sted at nyde vor medbragte frokost bestående af 3 stk. håndmadder og en øl/vand

Kl. 14.00: HAVNERUNDFART I AARHUS HAVNEOMRÅDE MED TURBÅDEN HELENE
Turen tager 1,5 time - guiden fylder den med små anekdoter og fortællinger om alt det nye og gamle, arkitekturen og kunsten vi ser undervejs. Helene er et charmerende skib med plads til 80 gæster fordelt på 2 dæk. Adgangen er senior- og handicapvenlig med tryg ombordstigning. Der er kaffe ad libitum ombord på Helene - samt dagens drømmekage.

Kl. 17.30 AFTENSMAD PÅ PAARUP KRO

Efter aftensmaden går turen igen hjemad, med følgende hjemkomst tider:
Herning, ca. kl. 20.00
Holstebro, ca. kl. 20.40
Struer, ca. kl. 21.00

HUSK at påføre opsamlingssted! Der er ikke mulighed for kør-selv.

Dit navn og dine kontaktoplysninger vil blive videregivet til de personer, der er ansvarlig for arrangementet, af hensyn til deres håndtering af henvendelser samt den praktiske afvikling af selve arrangementet.

Kontaktpersonen vedrørende arrangementet er Finn Lykke, på e-mail: finn@thue.dk eller telefonnummer: 22 52 64 21.

Afmeldingsfrist: 13. august 2024
Ved afbud efter denne frist tages der kontrakt direkte med arrangøren af arrangementet/seniorgruppens bestyrelse, som har ansvaret for resten.

Se ovenfor.

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund