Nyt finansjob? Se Finansforbundets jobportal

Finansforbundets jobportal er for dig, der søger job inden for det finansielle område. Opret en jobagent og få besked, når et nyt job matcher dig profil.

Jobportalen job.finansjob.dk er indgangen til dit næste finansjob. Her kan du finde de nyeste jobannoncer henvendt til dig, der gerne vil arbejde inden for det finansielle område, uanset om det dit første job eller næste skridt i en etableret karriere inden for sektoren. Det gælder uanset område, da udbuddet af job spænder over alle medarbejdergrupper, fx kunderådgivere, it-ansatte, ledere, assurandører og serviceansatte.

Finansforbundets jobportal

Lad en jobagent finde drømmejobbet til dig

For at gøre din jobsøgning så let som muligt, kan du oprette en jobagent, der holder øje med markedet for dig. Når der dukker et job op, der passer til dine profil, får du en notifikation direkte i din indbakke.

Job i Finansforbundet

Er du på udkig efter nyt job og nye udfordringer? Søg en af vores ledige stillinger.

Se ledige stillinger

Kontakt Jeanne Knudsen

Du kan også skrive til jkn@finansforbundet.dk