Ledernetværk - ny i ledelse

Vær med i vores ledernetværk, som er for dig, der er ny i ledelse. Du får sparring og kan dele dine dilemmaer med ligesindede i et fortroligt forum.

Din første tid som leder er vigtig og meget definerende for, hvordan du leder dine medarbejdere.

Du skal motivere, anerkende og lede dine medarbejdere, overholde mål og understøtte strategier, være sparringspartner for lederkolleger og ikke mindst skal du selv være topmotiveret og stortrives – hvordan balancerer du alt det?

Vi i Finansforbundet vil gerne støtte dig med at lykkedes i din nye lederrolle.

Derfor opretter vi to ledernetværk (et i øst og et i vest), hvor du som ny leder - dvs. mindre end to års erfaring - får sparring, støtte og relevant kompetenceudvikling og opkvalificering.

Netværket faciliteres og struktureret af to konsulenter fra Finansforbundet samt udvalgte gæsteeksperter afhængig af, hvad du og de andre ledere har brug for.

Vi er din sparringspartner og støtte i netværkets levetid. Vi starter vigtige samtaler samt forbinder dig til viden og erfaring fra både eksperter og andre nye ledere.

Som medlem

• Får du tid til at sætte fokus på LEDERfaglighed og din trivsel som leder

• Modtager du input og sparring til din lederstil

• Indgår du i samtaler og videndeling med ligesindede

• Oplever du ekspertoplæg og dialog med eksperter

Det handler om din hverdag

Til netværksmøderne vil vi beskæftige os med det, som holder dig vågen om natten. Det er derfor vigtigt, at du er indstillet på at byde ind med emner, oplægsholdere eller cases, som du gerne vil blive klogere på. Samtidig skal du være klar på at byde ind med erfaringer og give sparring til dine med-netværkskollegaer.

Det praktiske

Netværksmøderne i 2024 afholdes

• D. 25. januar
  • D. 18. april
  • D. 19. september
  • D. 5. december

Har du spørgsmål til netværksgruppen?

Har du spørgsmål til netværksgruppen eller dets aktiviteter, kontakt konsulent Malene Aage Eliassen på mel@finansforbundet.dk eller på 27 10 70 78.

Kontakt Netværksteamet

Er du nysgerrig på andre af vores netværksgrupper, kontakt Finansforbundets Netværksteam på netvaerk@finansforbundet.dk