Se og prøv Finansforbundets digitale fremskridt

Få Finansforbundets næstformand Steen Lund Olsen til at svare på dine spørgsmål om digitalisering, prøv quizzen og gå på opdagelse i nye løsninger.

Det sker lige nu, og det fortsætter. Finansforbundet er nået langt i sin digitale transformation, og nu kan du danne dig et billede af, hvor langt.

På hjemmesiden kan du nu nemlig finde en side med en stribe nye, digitale løsninger og læse om, hvilken værdi de tilbyder medlemmerne. Nogle af løsningerne er allerede udkommet og andre er under udvikling. Der er desuden en quiz om kunstig intelligens og en video om den digitale transformation.

Du kan også finde et interview med Finansforbundets næstformand Steen Lund Olsen, som er specielt derved, at du selv kan vælge, hvilke spørgsmål, han skal svare på. Fx kan du vælge spørgsmålet: Hvor er vi om tre år?

Oprindeligt var det meningen, at der på Finansforbundets landsmøde i disse dage skulle have været en fysisk laboratorieudstilling for de delegerede, men da mødet blev digitalt er der nu mulighed for at se ind i laboratoriet på hjemmesiden.

Og som Steen Lund Olsen lovede fra talerstolen på det digitale landsmøde:

”Der er mange flere konkrete og brugbare digitale værktøjer og løsninger på vej. Vi har fået vores digitale fundament på plads. Nu skal vi udbygge det”.

Prøv det her