OK23 medlemsundersøgelse

Hvad er vigtigt for dig?

Løn, fleksibilitet, kompetenceudvikling eller noget helt fjerde? Deltag i OK-medlemsundersøgelsen og få indflydelse på din overenskomst!

I foråret 2023 forhandler vi din overenskomst med Finanssektorens Arbejdsgiverforening – og dine input som medlem er et afgørende fundament for, hvilke krav vi skal tage med til forhandlingsbordet.

Derfor gennemfører vi i februar 2022 en stor medlemsundersøgelse, hvor vi spørger alle medlemmer om deres løn og personalevilkår og om, hvad der er vigtigt for det enkelte medlem at få med til overenskomstforhandlingen. Finansforbundet opfordrer dig til at bruge din indflydelse og besvare undersøgelsen. Dit input gør os klogere på dine og andre medlemmers ønsker og behov. Og det giver os et godt og relevant fundament for forhandlingerne.

Er du medlem af Finansforbundet, har du fået direkte besked via mail eller e-boks med link til undersøgelsen.

Din besvarelse er vigtig for os i forhandlingerne og i sidste ende for din overenskomst! Når du har sendt din besvarelse, deltager du samtidig i lodtrækningen om en iPad og et iWatch.

Du kan deltage i undersøgelsen frem til og med den 28. februar

Mangler du link til undersøgelsen?

Har du ikke modtaget information og undersøgelseslink, så er du meget velkommen til at kontakte Ole Langer-Wordolff på olw@finansforbundet.dk