Fokus på diversitet og inklusion

Paneldiskussion om vigtigheden og betydningen af mangfoldighed i finanssektoren og fintech. I panelet deltager både erfarne finansfolk og unge entreprenører, og næstformand i Finansforbundet, Steen Lund Olsen, vil samle op på diskussionen.

1. maj 2022

Erfaringer, karriereveje og nye ideer til at styrke indsatsen for diversitet og inklusion i finanssektoren og fintech. Det er, hvad man kan se frem til i en paneldebat på engelsk, som Network of International Members in Finansforbundet og Copenhagen Fintech Lab inviterer til 11. maj i Finansforbundet på Appelbys Plads i København.

”Internationale virksomheder og deres internationale medarbejdere er jo selv en vigtig del af diversiteten, og vi vil gerne diskutere, hvorfor diversitet og inklusion er så vigtigt – og i den forbindelse give eksempler på, hvordan man allerede arbejder med det herhjemme”, siger næstformanden.

I panelet sidder Gaia Licia Balossi, founder hos Finuprise, Julie Galbo, bestyrelsesmedlem hos IT virksomheden Trifork, DNB, Velliv og Commonwealth Bank of Australia og Benjamin Moses Schenkel, leder af LGBT+ Network i Nordea.

Du kan melde dig til her: