Orienteringsmøderne er aflyst

9. mar. 2020

​Kære tillidsmand

Af hensyn til de restriktioner ift. deltagelse i forsamlinger over en vis størrelse, som flere virksomheder har indført, og vores ansvar som organisation for at begrænse smittefaren ved Corona, må vi beklageligvis aflyse orienteringsmøderne forud for urafstemningen om OK 2020, som skulle have være gennemført i løbet af de kommende dage.

Det er naturligvis vigtigt, at I får den fornødne information om overenskomsten og svar på evt. spørgsmål forud for urafstemningen.

Derfor arrangerer vi en række digitale møder hurtigst muligt, og I vil naturligvis få nærmere information om, hvornår de finder sted og hvordan I tilgår dem.

I hører nærmere fra os.

Har du spørgsmål, er du naturligvis altid velkommen til at kontakte Forhandling i Finansforbundet via ph@finansforbundet.dk eller på 32 66 13 74.