Finansforbundet Spar Nord Kreds fylder 30 år!

Den 28. november 1991 kl. 19.30 blev der i kantinen på Karlskogavej 4 i Aalborg afholdt stiftende generalforsamling i ”Virksomhedskredsen for Sparekassen Nordjylland A/S”

Af referatet fremgår, at der var 82 deltagere i salen og at generalforsamlingen blev afviklet i ”god ro og orden” med både taler og debat. Og der står videre: ” ”Vi kan nu markere os skarpere i det politiske arbejde som Sparekassen Nordjylland” og blive ”… direkte virksomhedsrelaterede”.

Der blev stemt ja til forslaget om at blive en selvstændig virksomhedskreds i Finansforbundet. Dermed var Finansforbundet Spar Nord Kreds født.

Der er sket meget med navn og logo, personkreds, organisering og lokation igennem de 30 år. Men formålet er præcis som for 30 år siden, at arbejde for gode arbejdsvilkår.

Finansforbundet Spar Nord Kreds inviterer i dagens anledning alle ansatte i Spar Nord på lagkage i eftermiddag. Der serveres lagkage i alle linjeafdelinger og i Hovedsædet serveres lagkage i kantinen på hhv. Skelagervej, Sofiendalsvej og Göteborgvej mellem 14 og 15. Vi håber, I vil hjælpe os med at festliggøre dagen.

Her kan I se Finansforbundets formandskab Kent, Michael og Steen sende en lykønskning til kredsen - vi siger mange tak:-)