Kom til generalforsamling

Skuespiller og entertainer Martin Brygmann sætter gang i lattermusklerne, og Verdens Bedste Band spiller hitmusik, der får gang i danseskoene, når Finansforbundet Kreds Øst holder generalforsamling fredag 1. april kl. 17-24 på Radisson Blu Scandinavia Hotel.

10. feb. 2022

Coronarestriktionerne er ophævet, og forhåbentlig bliver det de næste mange måneder muligt at komme ud og møde mange nye mennesker. Det satser Finansforbundet Kreds Øst på, og efter to år med digitale generalforsamlinger, er der i år lagt op til et stort fysisk arrangement med forhåbentlig flere hundrede deltagere på kredsgeneralforsamlingen.

Den finder sted fredag 1. april kl. 17-24 på Radisson Blu Scandinavia Hotel i København. Fra kl. 16.30 vil der blive serveret en lettere buffet, hvorefter Martin Brygmann ved 17-tiden indtager scenen og holder et selvbiografisk musikalsk foredrag om hvordan det gik til, at han i dag kan kalde sig trommeslager, komponist, skuespiller, konferencier, sanger, komiker og meget andet. Det er alt sammen garneret af sang og popmusik.

Selve kredsgeneralforsamlingen finder sted fra cirka kl. 18-20, hvorefter der er middag. De efterfølgende timer bliver der rig lejlighed til socialt samvær med de andre deltagere ved generalforsamlingen samt dans, når Verdens Bedste Band serverer alletiders bedste dansehits.

Husk at tilmelde dig generalforsamlingen senest 25. februar inden kl. 12.00 på Kredsoest.dk

Læs mere og tilmelding til generalforsamlingen.