Så mangler jeg bare nummer 5!

Der var både dyb koncentration og masser af hygge, da cirka 250 medlemmer sidst i januar bøjede sig over pladerne i København ved årets første bankoarrangement i kredsen.

5. feb. 2024

Efter et kort fagligt indlæg kunne spillet sættes i gang, og mange havde benyttet anledningen til at samle kolleger til en hyggelig aften. I år er der virksomhedsborde, som man kan vælge at sætte sig ved, men også frie pladser uden virksomhedsnavn for andre deltager – men man skal være medlem.

Aftenen bød også på middag, drikkevarer og to bankoplader til en deltagerpris på 100 kr. – og mulighed for at købe flere, hvis man er bankohaj.

Banko er særdeles populært og der er fine gevinster at vinde, så overvej eventuelt muligheden for at deltage i et af de tilsvarende programsatte arrangementer. Der har på nuværende tidspunkt også været afviklet et bankospil i Roskilde, men der er stadig ledige pladser i Odense og Nykøbing Falster. I alt byder kredsen på fire bankospil, men du kan kun deltage i en aften.