Konsulent til Finansforbundet i Nordea

Brænder du for arbejds- og ansættelsesretten, vil du være med til at sikre vores medlemmer i Nordea gode arbejdsvilkår, og har du praktisk erfaring med rådgivning og sagsbehandling f.eks. i en medlemsorganisation? Så har vi jobbet til dig!

31. jan. 2023

Bliv konsulent hos os i vores lille team i Finansforbundet i Nordea, som består af 9 bestyrelsesmedlemmer og 6 medarbejdere i sekretariatet. Du skal i tæt samarbejde med to kolleger behandle medlemssager vedrørende løn- og ansættelsesforhold samt understøtte vores politisk valgte bestyrelse ved forhandlinger mv.

Find flere oplysninger i stillingsopslaget på Jobindex og på LinkedIn.

Læs mere om os på vores hjemmeside www.ffinordea.dk

Søg senest 17. februar 2023.

Vi glæder os til at høre fra dig!

PS! Hjælp os med at dele budskabet, så vi får så mange og så gode ansøgninger som muligt. Måske kender du lige den, vi mangler 😍