Generalforsamling – check din adgang og vind præmier

Check din mail og se hvordan du kommer på generalforsamlingsplatformen, hvor alle afstemninger og livestreams m.v. foregår.
Vi glæder os meget til at holde generalforsamling med dig!

21. mar. 2023

Kære deltager i generalforsamlingen

Vi glæder os så meget til at holde generalforsamling med jer fredag aften.

888 deltagere har tilmeldt sig – det er tæt på dobbelt så mange som sidste år. Omtrent en tredjedel møder op fysisk på Crowne Plaza Copenhagen Towers, mens resten deltager på distancen; alene eller sammen med kolleger: Fra Aalborg i nord og Sønderborg i syd til Lemvig i vest og Helsingør i øst. I alt mødes kollegerne lokalt 31 forskellige steder i landet, hvor 42 engagerede eventplanlæggere har skabt rammerne for lokal hygge med kollegerne.

Er du blandt de mange deltagere, så har du i mandags 20. marts 2023 mellem kl. 15.26 og 15.48 modtaget en mail med en masse praktiske oplysninger – skræddersyet til den måde, DU har valgt at deltage på. I mailen finder du også linket, som giver dig adgang til den elektroniske platform, hvorfra generalforsamlingen gennemføres. Det er også her, afstemningerne foregår – også selv om du deltager på Crowne Plaza Copenhagen Towers.

Det er vigtigt, at du åbner og læser mailen allerede i dag. Når først generalforsamlingen kører, har vi ikke mulighed for at hjælpe med at gen-sende adgangskoder mv. Derfor skal du sikre dig i god tid, at du har adgang. Hvis det driller, kan du læse i mailen, hvordan du får support. Sidder du sammen med kollegerne lokalt eller på Crowne Plaza, kan du også dér spørge sidemanden eller sekretariatsmedarbejderne om hjælp - det er vigtigt, at du er på og stemmer. Hver en stemme tæller!

Når du logger på i løbet af i dag, kan du deltage i den lille quiz, der ligger på platformen. Deltag inden på torsdag kl. 16 - der er gode præmier til de heldige.

Log meget gerne ind på den enhed (computer, smartphone, tablet) og på det link, som du vil bruge fredag aften. Har du været inde én gang derfra, vil det gå hurtigere fredag aften.

Her finder du mailen

Mailen er sendt til den mailadresse, du har angivet som din foretrukne mailadresse i Finansforbundets medlemssystem (privat- eller arbejdsmail), og som er den, du modtager nyhedsmails fra Finansforbundet på. Hvis du IKKE har modtaget en mail (tjek for en sikkerheds skyld både din privat- og arbejdsmail og også dit spamfilter), er du ikke registreret som tilmeldt.
Det er dit ansvar, at din mailadresse er opdateret, og at du kan åbne generalforsamlingsplatformen og dermed har adgang til at stemme, når mødet starter.

Vi glæder os til at holde generalforsamling med dig!

På gensyn!

Alle os i Finansforbundet i Nordea