Lyt med når Mads Skovlund og Dorrit Brandt taler om fleksibilitet, læring og strategien i hverdagen

Hør podcasten ’arbejdsfællesskabet’, hvor formand for Finansforbundet i Nordea, Dorrit Brandt, inviterer Nordeas Head of Personal Banking DK, Mads Skovlund Pedersen, til en samtale om de emner, der fylder hos medarbejderne i Nordea.

30. sep. 2022

Podcasten varer præcis 30 minutter, hvor Dorrit og Mads taler om samarbejdet i Nordea, om mål og udvikling, og om muligheden for at nå fælles løsninger. Ofte ser medarbejdere og ledelse ens på målet, men er de enige om vejen derhen? Lyt med på dette link og find ud af det.

Her er nogle af de emner, Dorrit og Mads kommer ind på:

• 2:30 Nordeas øverste ledere har netop været samlet om Strategi 2025. Hvordan ser det ud for medarbejderne, når vi skal eksekvere på den?
  • 8:25 Fleksibilitet er både en gave og en udfordring. Hvordan kan vi hjælpe hinanden med at skabe fremtidens holdbare arbejdsliv?
  • 15:47 I Nordea er der en passion for læring, og en erkendelse af, at det er en vigtig del af vores karriere, men hvordan ser en lærende virksomhedskultur egentlig ud?
  • 20:19 Til slut kommer samtalen omkring kultur, alder og sprog i en stor og mangfoldig virksomhed.

”Tydeligt at I VIL banken”

Spørgsmålene er stillet af jer! Mange kommer fra Finansforbundet i Nordeas generalforsamling, hvor medlemmerne havde mulighed for at stille spørgsmål. Det samme gjorde Nordeas tillidsvalgte på et seminar sidst i september.

”Tusind tak for det engagement, I alle viser ved at have lyst til at stille spørgsmål. Det er tydeligt, at I VIL banken - men der hersker også en vis usikkerhed om vejen frem. Og det bliver selvfølgelig ikke lettere af, at verden omkring os er præget af den største uforudsigelighed, vi har set i årtier. Et sceneskifte, som vil kræve noget helt nyt af mange af os,” siger Dorrit Brandt som sin introduktion i podcasten.

- Dorrit Brandt, formand for Finansforbundet i Nordea

Lyt på mobilen eller pc’en

Podcasten varer i alt præcis en halv time. Hvis du vil putte Mads og Dorrit i ørerne, når du går en tur, så scan QR-koden til venstre med din telefons kamera - så åbner podcasten i SoundCloud. Du kan også klikke på dette link for at høre podcasten på pc’en.

God fornøjelse med podcasten!