Lad os tale sammen: DU får mere tid. VI får ærlige input udefra

De kommende måneder inviterer Finansforbundet i Nordea til virtuelle møder

17. jan. 2022
  • Få tips til, hvordan du får mere ud af den måske mest knappe ressource: tid!
  • Oplev – og bidrag - når Finansforbundet i Nordea får ærlige input ude fra til, hvordan vi kan blive mere relevante og repræsentere medlemmerne bedre.

De to temaer er omdrejningspunkter for nogle virtuelle en-times-møder, som Finansforbundet i Nordea inviterer til som optakt til generalforsamlingen 25. marts:

Møderne holdes under overskriften ’Lad os tale sammen’. Du er velkommen til at deltage i møderne, også selv om du ikke deltager i generalforsamlingen eller ikke er medlem.

Efter præsentationerne inviterer oplægsholderne og Finansforbundet i Nordeas bestyrelse til dialog om de to emner.

Herunder kan du læse mere om de to arrangementer:

Få mere tid! 10. februar (dansk) og 7. marts (engelsk)

Kender du det, at det er svært at få tid til det hele? Bruger du multitasking for at få enderne til at mødes? Oplever du, at den mest knappe ressource er TID?

Ledelsesrådgiver og forfatter Pia Hauge fortæller, hvordan du kan skabe en mere ’hjernevenlig’ arbejdsdag med mere tid, større arbejdsglæde og bedre opgaveløsning.

Du kommer til at høre om:

• Hvordan du får mere tid til det vigtige
  • Hvordan du kan nå mere ved at lave mindre
  • Hvordan du fordyber dig i en digital verden med støj og forstyrrelser

Tag din kollega og leder med, så I bagefter i fællesskab kan tale om, hvordan I får mest muligt ud af tiden.

Ærlige input udefra! Oplev advisory boardet udfordre Finansforbundet i Nordea. 18. marts

Hvordan kan Finansforbundet i Nordea blive mere relevant og repræsentere medlemmerne bedre? Hvordan kan din fagforening bedre møde dig i øjenhøjde? Hvilke aktiviteter taler til medlemmerne anno 2022?

Finansforbundet i Nordea inviterede i efteråret interesserede i at blive udvalgt til et advisory board, der skulle give konstruktiv kritik og nye ideer til fagforeningen. Der var meget stor interesse for at deltage, og nu er advisory boardet tæt på målstregen.

Deltag i mødet og hør, hvilke input advisory board-deltagerne har, så fagforeningen kan forblive relevant, attraktiv og trendsættende. Hør hvad de mener er vigtigt i et arbejdsfællesskab, hvor der skal være plads til personlig og faglig udvikling.

Praktisk

Møderne bliver ikke optaget, både af hensyn til GDPR og for at spørgsmål og svar kan være så fri som muligt.

Husk at reservere tiden i din kalender. Vi sender linket et par dage før til den mailadresse, som du har valgt som din foretrukne mailkonto i Finansforbundets medlemssystem. Hvis du har registeret din private mail som din foretrukne mailadresse, så husk at videresende linket til din Nordea-konto.

På tilmeldingssiden kan du læse, hvordan du tilmelder dig som ikke-medlem.