Glædelig jul i fællesskabet

Finansforbundet i Nordea ønsker medlemmer, tillidsvalgte og alle andre en glædelig jul og et godt nytår

21. dec. 2022
Dansk / English

Kære alle

Vi i Finansforbundet i Nordea vil gerne takke dig for at bakke op om fællesskabet med kollegerne.
Vi glæder os over at have haft muligheden for at være i dialog med så mange i løbet af 2022. Det er sket på bl.a. medlemsmøder, ved virtuelle dialogkaffemøder, på vores generalforsamling og ved synlighedsevents hvor vi har mødt hinanden på gangene og i kantinerne. Vi er også glade for alle telefonopkald, der kan hjælpe dig i din hverdag. Vi er hvor du er - fysisk, virtuelt og på telefonen.

En kæmpe tak skal også lyde til vores 150 fællestillids-, tillids- og arbejdsmiljørepræsentanter. I er Finansforbundet i Nordea lokalt. Tak for jeres store og vigtige indsats til glæde og gavn for medlemmerne.

2023 står i overenskomstens tegn. Først skal Finansforbundet og Finanssektorens Arbejdsgiverforening indgå en overenskomst for hele sektoren. Derefter forhandler vi en virksomhedsoverenskomst på plads med Nordeas danske ledelse.

Vi håber at se mange af jer til generalforsamlingen 24. marts 2023, som vi holder under overskriften ’Forbundet på tværs’. Ligesom i år kan du vælge mellem at deltage fysisk i København, lokalt sammen med kollegerne eller virtuelt hjemmefra. Meget mere om den i 2023.

Med ønsket om en glædelig jul og et godt nytår!

Fra alle os i Finansforbundet i Nordea:

Fra venstre mod højre: Louise Have Lund, Kasper Skovgaard Pedersen, Christine Asmussen, Dorrit Brandt, Lisbeth Møller Gladov, Katja Larsen (siddende), Charlotte Hansen, Mona Svan, Pierre Christensen, Ole Lund Jensen, Mette Balck Mejlby og Natascha Bødker Nielsen.

Ikke med på billedet: Jesper Kiby Denborg (nogle mener dog, at han er inde i tinsoldaten!) og Heidi Winther samt Louise Naur (barselsorlov).

Vi har din ryg – hvad med din kollegas?

Hver gang du inviterer en kollega med i fællesskabet i Finansforbundet i Nordea, får du et gavekort på 400 kr. Og din kollega får 3 måneders gratis medlemskab.

Læs her hvordan du og din kollega får win-win på fællesskab og støtte

Læs om fordelene ved at være med i Finansforbundet

De særlige fordele for dig som medlem af Finansforbundet i Nordea