En festlig aften med kollegerne – også lokalt

Mange kolleger mødes lokalt for at se generalforsamlingen sammen

8. mar. 2022

Fristen for tilmelding til årets generalforsamling den 25. marts nærmer sig med hastige skridt. I år kan du deltage både virtuelt og fysisk på Scandic Sluseholmen.

Én af dem, der har valgt at deltage virtuelt, er Mette Chemnitz i Helsingør. Men selv om hun deltager på distancen, gør hun det ikke alene:

”Vi er en lille håndfuld kolleger, der har tilmeldt os – og vi mødes privat hos én af os til generalforsamling, tapas og hygge”, fortæller hun.

Bestilt festpakken

Mette har tidligere deltaget fysisk i flere generalforsamlinger, og satsede på at lokke flere kolleger med ved at lave et lokalt arrangement, nu muligheden var der. Og det er lykkedes.

”Vi vil gerne sætte alle sejl til, så vi har selvfølgelig bestilt den festpakke, Finansforbundet i Nordea tilbyder. Vi glæder os”, siger Mette.

Er du allerede tilmeldt? Så glæd dig – og hvis du er tilmeldt virtuelt, kan du jo checke en ekstra gang, om I er flere i afdelingen. Måske kan I mødes og deltage sammen – og lave en festaften ud af det ved at bestille festpakken. Det skal ske senest nu på torsdag den 10. marts – læs mere om, hvordan I gør, her.

Er du ikke tilmeldt endnu? Så kan du lige nå det – fristen er nu på torsdag den 10. marts, uanset om du vil deltage fysisk eller virtuelt. Tag fat i kollegerne – måske kan I følges … eller lave en hyggelig aften ud af det lokalt. Læs mere om generalforsamlingen her - og tilmeld dig her.