Se navnene på de ti, som stiller op på generalforsamlingen

Generalforsamlingen er dagen, hvor holdet, der skal repræsentere dig fremover, sættes. Se hvem der kandiderer til de forskellige poster.

17. feb. 2022

Fredag 25. marts kl. 18-21.30 er det tid til årets generalforsamling i Finansforbundet i Nordea. I løbet af de 3½ time vil mødet komme vidt omkring. Bestyrelsen vil fortælle om det forgangne år, og medlemmerne vil blive inviteret til både at diskutere det og stille skarpt på, hvad der skal fokuseres på det kommende år.

Generalforsamlingen er også dagen, hvor holdet, der skal repræsentere dig fremover, sættes. I torsdags var fristen for at stille op. Herunder kan du se, hvem der kandiderer til de forskellige poster.

Kampvalg om at blive suppleant

Der er fredsvalg til bestyrelsen, hvor fire stiller op til de fire pladser. Til gengæld er der kampvalg om at blive suppleant: Fire stiller op til de tre suppleant-poster. Generalforsamlingen skal vælge, hvem der ender med at blive suppleanter, herunder hvem der bliver 1., 2. og 3. suppleant. Der er fredsvalg til revisor- og revisorsuppleantposten.

Opstiller til bestyrelsen:

• Ole Lund Jensen (genopstiller)
  • Katja Larsen (genopstiller)
  • Louise Have Lund (genopstiller)
  • Louise Naur (genopstiller)

Opstiller til suppleantposterne:

• Natascha Bødker Feodor Nielsen
  • Jeppe Lermark Pieszak
  • Ester Ribas (genopstiller)
  • Giordano (Gio) Romanelli

Opstiller som revisor:

• Bettina Tuladhar Holmfred (genopstiller)

Opstiller som revisor-suppleant:

• Joan Hangaard Pedersen (genopstiller)

Når vi kommer nærmere generalforsamlingen, publicerer vi bestyrelses- og suppleantkandidaternes præsentationer, så du kan læse mere om kandidaterne.

Læs mere om generalforsamlingen her!

For at kunne stemme til generalforsamlingen, skal du tilmelde dig senest 10. marts på dette link.

Finansforbundet i Nordeas nuværende bestyrelse og suppleanter efter generalforsamlingen 2021. Fra venstre Ester Ribas (valgt som anden-suppleant), Mona Svan, Kasper Skovgaard Pedersen, Mette Balck Mejlby (næstformand), Pierre Christensen (valgt som første-suppleant og indtrådt i bestyrelsen i maj sidste år), Katja Larsen, Louise Naur, Louise Have Lund (på iPad'en), Dorrit Brandt (formand), Ole Lund Jensen og Stine Koldt Meno (som i maj skiftede til nyt job i Nordea).

De er valgt til Finansforbundet i Nordea i dag

Formanden Dorrit Brandt og bestyrelsesmedlemmerne Mette Balck Mejlby (næstformand), Kasper Skovgaard Pedersen og Mona Svan samt Pierre Christensen (valgt som første-suppleant og indsuppleret i bestyrelsen i maj sidste år) blev valgt til bestyrelsen i 2021 for en to-årig periode og er dermed ikke på valg i år.

Bestyrelsesmedlemmerne Ole Lund Jensen, Katja Larsen, Louise Have Lund og Louise Naur blev alle valgt i 2020 og er dermed på valg, hvor de alle genopstiller.

Suppleanter vælges for ét år ad gangen. Sidste år blev Pierre Christensen valgt som første-suppleant, og han er siden indsuppleret i bestyrelsen. Ester Ribas blev valgt som anden-suppleant og genopstiller.

Som revisor blev Bettina Tuladhar Holmfred valgt i 2020, og hun genopstiller. Derudover blev Jens Kjær valgt i 2021 for en to-årig periode. Joan Hangaard Pedersen blev valgt som revisorsuppleant i 2021 og genopstiller i år.