Julehilsen fra din fagforening

Et begivenhedsrigt år nærmer sig sin afslutning. Her i Finansforbundet i Nordea vil vi ønske alle vores kolleger rigtig glædelig jul og godt nytår.

17. dec. 2021

Kære alle

Vi vil gerne sende en stor tak til alle vores medlemmer. Gennem dit medlemskab er du med til at give os et vigtigt mandat, når vi forhandler med banken for at sikre de bedste vilkår for dig. Som medlem har du mulighed for at få støtte fra en tillidsrepræsentant tæt på dig, få rådgivning om dit arbejdsliv og få medbestemmelse, når hjørneflagene for dit arbejdsliv sættes.

Vi sender også stor tak og kæmpe anerkendelse til alle de tillidsvalgte for den store støtte og hjælp, I har ydet lokalt. Den sidste tid har der været valg til tillidsrepræsentanter for de næste to år. Vi glæder os til samarbejdet med ny- og genvalgte.

Vi håber at se mange af jer til generalforsamling den 25. marts 2022, hvor temaet er ”Fremtiden for fællesskaber”. Generalforsamlingen holdes i en hybrid form, så du kan deltage såvel på distancen som fysisk. Mere information følger i det nye år.

Med ønsket om en glædelig jul og et godt nytår!

Fra alle os i Finansforbundet i Nordea:
Øverste række fra venstre: Christine Asmussen, Kasper Skovgaard Pedersen og Mona Svan.
2. række: Louise Have Lund, Dorrit Brandt, Louise Naur og Ole Lund Jensen.
3. række: Pierre Christensen, Lisbeth Møller Gladov, Charlotte Hansen og Jesper Kiby Denborg.
Ikke med på billedet: Mette Balck Mejlby, Katja Larsen, Heidi Winther og Elnaz Rodriguez.