Hvordan hjælper vi dig, hvis du bliver syg? Nyt medlemsblad på vej

Hvis du er medlem af Finansforbundet i Nordea, lander vores medlemsblad meget snart i din postkasse. Du kan allerede nu læse bladet online her!

27. nov. 2020

Artiklerne spænder bredt:

• Hjælp fra fagforeningen til at komme videre efter sygdom
  • Udbyttet ved at bruge Finanskompetencepuljen
  • Løndialog og jobløn
  • Fordelene ved at være tillidsrepræsentant
  • Dialogdage med tillids- og ledelsesrepræsentanter
  • Finansforbundets brandingkampagne
  • Finansforbundet i Nordeas store corona-undersøgelse
  • Finansforbundets landsmøde
  • Fordelene ved at være medlem
  • Trivsel og digitalisering
  • Finansforbundet i Nordea hjælper i kulissen med at redde jobs

Nordea-artikler i Magasinet Finans

Magasinet Finans’ november-nummer udkommer også nu. Det kan du se online her.
I magasinet kan du bl.a. læse om om Emma Due Bitz, der tidligere arbejdede i Nordea Markets, og nu lærer kvinder om investering. Du kan også læse om kontorfællesskaber, og hvordan Nordea overvejer, hvordan de kan få de fysiske kollegaoplevelser ud virtuelt. Og om hvordan der arbejdes agilt i Nordea.

Har vi din rigtige mailadresse?

Har du fået nyt telefonnr., adresse eller andet?
Log ind på "Mit forbund" og tjek at dine oplysninger er registeret korrekt.
I næste uge sender vi  en mail til alle medlemmer. Vi sender til den e-mailadresse, du har registreret – for nogle vil det være jeres Nordea-mail, for andre vil det være jeres private mailadresse. Får du ikke nogen mail, er det fordi den registrerede kontaktinfo ikke er korrekt.

News in English?

Ønsker du at modtage særskilte nyhedsbreve fra Finansforbundet på engelsk, så skriv til member@finansforbundet.dk sammen med dit medlemsnummer. Giv meget gerne tippet videre, hvis du har en kollega, der er medlem af Finansforbundet, og som ikke er dansk-talende.

If you wish to receive special newsletters from Finansforbundet in English, then please send an email to member@finansforbundet.dk together with your membership number.

Tidligere medlemsblade

Du kan finde tidligere udgivelser her.

Du kan finde tidligere udgivelser af Magasinet Finans her.

Forslag til historier?

Har du forslag til nye historier, hører vi gerne fra dig. Skriv en mail til Finansforbundet i Nordeas kommunikationsrådgiver på jesper.kiby.denborg@nordea.com eller den politiske kommunikationsansvarlige på mona.svan@nordea.dk.

Næste blad udkommer til marts 2021.

Afmelding af fysisk blad

Mange medlemmer foretrækker at læse det fysiske blad (især ved længere artikler), mens andre foretrækker at modtage det digitalt - og atter andre foretrækker et mix.

Ønsker du at gå 100 % digitalt, kan du heldigvis let afmelde at modtage bladet i din postkasse: Kontakt Finansforbundets medlemsservice på tlf. 32 66 13 76 eller medlem@finansforbundet.dk og fortæl, om du ønsker at afmelde alle blade, kun Magasinet Finans (Finansforbundets blad, der udkommer 6 gange årligt) eller kun Finansforbundet i Nordeas blad (udkommer 3 gange årligt).

Papiret til Magasinet Finans og til Finansforbundet i Nordeas blad kommer i øvrigt fra svenske skove, og her er betingelsen, at der plantes nye træer 1:1 for hver gang, træer fældes og anvendes til papirproduktion.