Har du verdens bedste kollega?

Nu er det tid til at påskønne en skøn kollega, som gør arbejdsdagen bedre for dig og dine kolleger.

18. sep. 2020
2 min

Har du en helt særlig kollega? En som altid er der for dig og dine kolleger? En som spreder overskud, godt humør eller er fuld af kreative indslag og sociale initiativer?

Så er det nu, du har chancen for at anerkende det! Indstil din kollega til Skulderklappet fra Stiftelsesfonden for Finansforbundet i Nordea.

Det er vigtigt, at vi husker at anerkende hinanden – også i en travl hverdag – for det er rart at blive værdsat i det daglige. Nogle gange kan man savne en anledning. Her håber vi, at Skulderklappet kan betyde, at du sætter ord på, hvorfor din kollega er noget helt særligt.

Som noget nyt i år skal du ikke vælge en underkategori, når du indstiller en kollega - alle indstillinger vil blive vurderet på lige fod. En anden ændring er, at man skal være mindst to kolleger, som står bag indstillingen – I må som hidtil gerne være mange flere (f.eks. et team).

Kom med din indstilling senest 20. oktober

Klik her for at indstille din kollega – vi skal have din indstilling senest tirsdag 20. oktober 2020!

Som noget nyt er indstillingsformularen på både dansk og engelsk.

Vi uddeler i alt seks Skulderklap. Hver vinder vil modtage et legat på 5.000 kroner.

30. november offentliggør vi navnene på de seks medlemmer, der har vundet.

Alle indstillede kandidater bliver fejret med morgenmad i deres afdeling – også selvom de ikke skulle være blandt de 6 modtagere af legatet.

12. januar 2021 overrækker Finansforbundet i Nordeas bestyrelse legaterne til de seks vindere.

Kun kolleger, der er medlem af Finansforbundet i Nordea kommer i betragtning til Skulderklap-priserne.

De seks modtagere af Skulderklappet 2020. Endnu engang tillykke!

30 år med Skulderklappet

Skulderklappet er lige som gammelt som Finansforbundet i Nordea. Da Unikreds (navnet dengang) blev etableret 12. januar 1991, blev der samtidig oprettet en fond, som skulle støtte medlemmer, der har gjort en særlig indsats for deres kolleger. Det er medarbejderne selv, der indstiller deres kolleger til legatet.

Skulderklappet uddeles omkring Finansforbundet i Nordeas fødselsdag, og i 2021 fylder både Finansforbundet i Nordea og Skulderklappet altså 30 år.

Fundats for Stiftelsesfonden for Finansforbundet i Nordea