Generalforsamling ændres og gennemføres virtuelt 28. marts

Finansforbundet i Nordea har besluttet at ændre den årlige generalforsamling, så den afholdes som et virtuelt møde lørdag den 28. marts 2020 kl. 10-ca. 12.30 i stedet for det fysiske møde 27.-28. marts som oprindeligt annonceret.

13. mar. 2020
Beslutningen er truffet for at leve op til de anbefalinger, myndighederne i Danmark udstikker vedrørende Corona/CoVid19.

Vi har valgt at fastholde den oprindelige dato og i stedet ændre formen for både at undgå smittespredning og have en funktionsdygtig kredsbestyrelse. Generalforsamlingen bliver gennemført i et mere komprimeret format, men hvor formalia fastholdes. Program udsendes senere.

Den gode debat, vi har tradition for at have på generalforsamlingen, vil vi tage på medlemsmøder i løbet af 2020. Og den glæder vi os til at have med dig!

Hvis du allerede er tilmeldt og ønsker at deltage

Hvis du allerede er tilmeldt, håber vi, at du fortsat ønsker at deltage i den virtuelle generalforsamling. I givet fald skal du intet foretage dig – dog skal du sikre dig, at du er registreret med en e-mailadresse, du kan nås på (se længere nede)

Hvis du allerede er tilmeldt, men ikke længere kan deltage

Hvis du i den nye situation ikke har mulighed for at deltage, bedes du melde afbud ved at sende en e-mail til Evy Grønvall, Finansforbundet, eg@finansforbundet.dk.

Hvis du ikke er tilmeldt generalforsamlingen, men ønsker at deltage

For at give så mange medlemmer mulighed for at deltage, har vi forlænget fristen for tilmelding. Hvis du ønsker at deltage i den virtuelle generalforsamling og ikke tidligere har tilmeldt dig, bedes du tilmelde dig senest fredag den 20. marts.

Brug mailadresse du kan tilgå 28. marts

Et par dage inden generalforsamlingen går i gang, modtager du et link til den virtuelle generalforsamling. Linket bliver sendt til den mailadresse, du har angivet som foretrukne mailadresse, og som er den, du modtager nyhedsmails fra Finansforbundet på. Hvis du er stemmeberettiget, er det også den mailadresse, du modtager link til afstemning på, når der skal stemmes. Du modtager linket på det tidspunkt, dirigenten igangsætter afstemningen.

Det er derfor vigtigt, at du har adgang til denne mailkonto lørdag den 28. marts.

Du ændrer den foretrukne mailadresse ved at gå til Finansforbundet.dk og klikke på Mit Forbund (klik her for direkte link). Scrol lidt ned til siden til rubrikken E-mail og nyhedsbreve og klik Ret (hvis du ikke har mulighed for at redigere, så klik igen).

Sikr at de to mailadresser er korrekte, og angiv om din foretrukne mailadresse skal være privatmail eller arbejdsmail (se herunder). Du skal have opdateret med den korrekte, foretrukne mailadresse senest på fredag den 20. marts!
Afbestilling og refusion for rejser til København
Hvis du har bestilt fly- eller togbilletter for at deltage i generalforsamlingen 27.-28. marts i København, bedes du selv afbestille dem. DSB-billetter kan refunderes på https://www.dsb.dk/coronavirus/refundering. For refusion af flybilletter, kontakt dit flyselskab.

Hvis du IKKE har mulighed for at få refunderet dine billetter, refunderer Finansforbundet i Nordea dine udgifter. Medlemmer skal bruge udgiftsbilaget (klik på linket), tillidsvalgte skal bruge zExpense.

Ændringen af generalforsamlingen betyder, at du ikke har mulighed for at overnatte på Scandic Copenhagen 27.-28. marts.

Spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål så kan du kontakte Evy Grønvall, Finansforbundet, eg@finansforbundet.dk,  tlf. 3266 1432 eller Mette Olsson, Finansforbundet i Nordea, mette.olsson@nordea.com, tlf. 55 46 80 46.

Hvis du ikke har adgang til Nordeas intranet, så husk at vi også opdaterer vores hjemmeside www.ffinordea.dk med nyheder om bl.a. generalforsamlingen.

Trods de ændrede rammer glæder vi os til at holde generalforsamling sammen med dig. Vi høres ved 28. marts!

Finansforbundet i Nordea