Corona eller ej: Finansforbundet i Nordea er her for dig!

Mange ting lukker ned for at inddæmme risikoen for smittespredning, men din fagforening er her stadig for alle jer medlemmer.

12. mar. 2020
Har du spørgsmål eller brug for rådgivning, kan du som sædvanligt kontakte Finansforbundet i Nordea på telefon 55 47 82 00 eller mail ffinordea@finansforbundet.dk. Vi er tilgængelige mandag-torsdag kl. 8.30-16.00 og fredag kl. 8.30-15.00.

Vi håber, at I bærer over med, at der i nogle perioder kan være længere svartider pga. den særlige situation, ligesom der kan være spørgsmål, vi endnu ikke har et præcist svar på.

Du er naturligvis også velkommen til at tage fat i din lokale tillidsmand eller fællestillidsmand, som måske kender situationen bedre lokalt.
Vi er i daglig dialog med  ledelsen i Nordea – og bliver på daglig basis orienteret om nye tiltag ift Corona.

Vi henviser i øvrigt til bankens udmeldinger om corona på Intra, Finansforbundets information om corona og myndighedernes fælles hjemmeside coronasmitte.dk.

Finansforbundet i Nordea