Power BI

Ledige og kommende ledige
Ledige
Udsolgt

Kurset er for dig, der er ledig eller opsagt.

På kurset får du en introduktion til dataanalyse i realtid med afsæt i store datasæt og flere datakilder. Hvis du allerede bruger pivot-funktionerne i Excel og vil op på næste niveau, er dette kurset for dig.

• Hvordan bruges Power BI til business intelligence
  • Forskelle og ligheder mellem dataanalyse i Excel og Power BI
  • Introduktion til Power Query og relationelle datamodeller
  • Lær at opbygge rapporter og dashboards
  • Samarbejde med kolleger om datamodeller og rapporter

Dine forudsætninger
Du skal have et solidt kendskab til Excel, og vi anbefaler, at du kender til Excels pivot-funktion. Power BI virker bedst ved brug af pc.

Underviser
Kåre Bjørn Jensen har undervist i Excel siden 2000 og i Power BI i en årrække. Han har et stærkt pædagogisk sigte og inddrager spørgsmål og eksempler fra den virkelige verden i sin undervisning.

Kurset er et onlinekursus, og du vil umiddelbart før kursusstart få et link, så du kan tilgå kurset.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og evt. konferencested alene til brug for deres afvikling af arrangementet. Dit navn, email, billede og video kan være synligt for andre deltagere, når du logger på eventet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Dette kan du gøre ved at sende en mail til Mailadresse: <a href="mailto:clu-gdpr@finansforbundet.dk">clu-gdpr@finansforbundet.dk</a> med angivelse af navnet på arrangementet.

Når du registrerer din kursustilmelding hos din A-kasse, skal du skrive, at kurset er arrangeret af dit fagforbund ”Finansforbundet”, da du har mulighed for at deltage i uddannelse på op til 2 uger arrangeret af Finansforbundet. Gå ind på FTF-A’s tast selv service med NemID og registrer din uddannelse.

Kontakt Kursusadministrator

Monica Christiansen

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund