Er du leder af det 21. århundrede? Så er du nysgerrig på det regenerative felt

Ledere
Åben
1 0

Tilmeld dig en af de begrænsede pladser på workshoppen om fremtidens organisationsdesign og ledelsesform.

Workshoppen tilbyder ikke blot indsigt i din lederrolle i moderne organisationer, men præsenterer også metoder til at adressere bl.a. trivsel, effektivitet og diversitet.

Du får…

• viden om lederens rolle som facilitator af økosystemer
  • indsigter i hvordan regenerative principper omsættes til implementerbare handlinger
  • et spil til at vurdere din egen organisations modenhed
  • øvelser, der hjælper ledere til at fremtidssikre deres organisationer
  • Arbejdsspørgsmål til at igangsætte samtaler i teams om arbejdsliv, rammer og relationer

Mere om indholdet
Denne workshop lægger vægt på den praktiske implementering af principper ved at give dig håndgribelige værktøjer og øvelser, som du kan anvende direkte efter workshoppen, hvad enten du er ny eller erfaren leder. Workshoppen faciliteres som en engagerende dialog, med plads til eksperimenter og refleksioner.

Kl. 08.30-09.00 En bid morgenbrød og kaffe.
Kl. 09.00-12.00 Ny viden og metoder og et kig på, hvordan dette kan omsættes i din hverdag.
Kl. 12.00 Tak for i dag – med en TO-GO sandwich og en vand med videre ud i arbejdsdagen.

Om Louise Møller
Louise Møller, selvstændig rådgiver og founder af Re-LAB. Har de sidste 13 a°r arbejdet med organisations- og ledelsesudvikling.

Louise har en baggrund som cand. mag i Læring & Forandringsprocesser, en Master i Positiv Psykologi og gennemførte i 2023 Regenerative Leadership Journey hos Regenerators. Hun er co-founder af BeTrust. Klummeskribent hos Impact Insider, oplægsholder og professionel facilitator for bl.a. TrygFonden.

Betaling
Fakturaen vil blive tilsendt ca. 14 dage før start. Ønsker du denne udstedt til din arbejdsgiver, bedes du informere os om dette ved enten tilmelding eller ved at sende en mail til nedenstående mailadresse.

Har du forsøgt at betale ved tilmelding, og mislykkedes dette, så er du fortsat tilmeldt og vil i stedet få tilsendt en faktura, som beskrevet ovenfor.

Afbud
Du kan gratis melde afbud optil 14 dage før arrangementsstart. Herefter refunderes deltagergebyret ikke, og en eventuel faktura vil være til forfald.

Anden info
Dit navn, stilling, e-mail og virksomhed kan blive videregivet til underviser og konferencested, alene til brug for deres afvikling af arrangementet.

Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Louise Møller

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund