Wordpress

8. maj 2024
Ledige
Venteliste

Kurset er for dig, der er ledig eller opsag

På kurset får du en introduktion til verdens mest udbredte website-system. På kurset bygger vi et kørende site op fra bunden og forholder os til, hvordan man vedligeholder og videreudvikler et kørende site.

Kursusindhold

• Opstart af nyt WordPress-website, herunder valg af webhotel og domæne
  • Tilpasning af sitets grunddesign via valg af theme / design-skabelon
  • Forbedring af sitets sikkerhed og øvrige funktionalitet via velvalgte plugins
  • Opbygning af sider med tekst, billeder og eventuelt YouTube-video
  • Opbygning af topmenuen til såvel computer som mobil
  • Løbende tips og tricks samt svar på spørgsmål

Dine forudsætninger
Der kræves ikke forudgående forudsætninger. Du kan således deltage, selvom om du ikke har arbejdet med WordPress før, eller du har lidt erfaring med systemet.

Underviser
Kåre Bjørn Jensen har undervist i WordPress i mere end 10 år og han har gennem årene opbygget mere end 100 websites og -shops i dette system. Han har et stærkt pædagogisk sigte og inddrager spørgsmål og eksempler fra den virkelige verden i sin undervisning.

Kurset er et onlinekursus, og du vil umiddelbart før kursusstart få et link, så du kan tilgå kurset.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og evt. konferencested alene til brug for deres afvikling af arrangementet. Dit navn, email, billede og video kan være synligt for andre deltagere, når du logger på eventet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Dette kan du gøre ved at sende en mail til Mailadresse: clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Når du registrerer din kursustilmelding hos din A-kasse, skal du skrive, at kurset er arrangeret af dit fagforbund ”Finansforbundet”, da du har mulighed for at deltage i uddannelse på op til 2 uger arrangeret af Finansforbundet. Gå ind på FTF-A’s tast selv service med NemID og registrer din uddannelse.

Kontakt Kursusadministrator

Monica Christiansen

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund