Et arbejdsliv i bevægelse

Ingen er i tvivl om, at verden er i bevægelse. Og det mærker vi i særdeleshed på det finansielle område. Det mærker virksomhederne, og det mærker vores medlemmer hver dag. Der kommer hele tiden nye teknologier, ny lovgivning og nye forbrugsmønstre. Job forsvinder og nye opstår. Den bevægelse kan vi alle opleve som lidt skræmmende. Men den åbner også for nye muligheder, når vi vælger at bevæge os med verden.

Finansforbundet vil gerne bane vejen for vores medlemmer og hjælpe med at bygge bro mellem de klassiske faglige kompetencer og de nye kompetencer, fremtiden har brug for. Vi leverer et solidt fundament af viden og perspektiv, så vores medlemmer inspireres til at finde netop deres vej i den nye verden.

Viden

Vi tilbyder et hav af kurser, foredrag og gå-hjem-møder. Vores nyhedsbreve giver dig nyheder direkte i din indbakke. På finansforbundet.dk finder du alt, hvad du har brug for at vide om karriereudvikling, trivsel, rettigheder osv. Besøg også ”Viden til tiden”, hvor vi har samlet det, der kan inspirere og bringe dig videre.

Netværk

Finansforbundet faciliterer en lang række netværk, hvor du kan få up-to date viden og sparring med fagpersoner fra andre finansvirksomheder.

Læring

Lær nyt, når du møder Finansforbundet på et af vores mange kurser, arrangementer eller læser magasinet Finans, der udkommer seks gange om året. Få også læring når du møder og debatterer med andre medlemmer – fx via vores netværk

Coaching

Er du der, hvor du gerne vil være i dit arbejdsliv? Book en samtale med en af vores dygtige konsulenter om din trivsel, karrieremuligheder eller kompetencer.

Et arbejdsliv i bevægelse

Hent inspiration og bliv klogere på, hvad vi mener med et arbejdsliv i bevægelse