Gå med Finansforbundet i WorldPride

I Finansforbundet fokuserer vi på diversitet og inklusion hele året, derfor er det natuligt, at vi går med i WorldPride Protest Walk. Skal du med?

Pridesko

Den ellers planlagte store parade i forbindelse med årets WoldPride er desværre aflyst på grund af COVID-19. I stedet afholdes en række WoldPride Protest Walks. Finansforbundet går med i København den XX. august, og du er velkommen til at gå med.

Vi sørger for t-shirts og meget mere for at sikre en festlig markering for medlemmer af Finansforbundet. Vi mødes på Jamers Plads Kl. 11, og gåturen tager ca. 2 timer.

Vi glæder os til at se dig - og du er selvfølgelig velkommen til at invitere venner og familie med.

Tilmeld dig ved at udfylde formularen nedenfor:

Finansforbundet er Community Supporter af Copenhagen 2021

I Finansforbundet fokuserer vi på diversitet og inklusion hele året. Vi anerkender mangfoldighed som en styrke samt respekterer og værdisætter forskellighed. Retten til at være hvem du er – også på din arbejdsplads -  er et kerneområde for os. Derfor er det også naturligt, at vi støtter og markerer WolrdPride og Eurogames som Community Supporter.

Vi deltager i et af årets WorldPride Protest Walks.