Menu luk

Ofte stillede spørgsmål

Har du problemer med at logge ind? Få dine spørgsmål besvaret her eller kontakt os.

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan logger jeg ind første gang?

Første gang du logger ind på Finansforbundet, skal du klikke på linket Opret eller genopret adgangskode på loginsiden.

Opret eller genopret adgangskode

Hvordan opretter jeg en korrekt adgangskode?

Når du skal vælge din personlige adgangskode, er der følgende betingelser som den skal opfylde:

  • Koden skal være mindst otte tegn
  • Den skal indeholde både store og små bogstaver samt tal. Du må også bruge specialtegn.
  • Den må ikke dit medlemsnummer eller dele af dit navn.
Hvad skal jeg gøre, hvis min adgangskode ikke virker?

Hvis du har kontrolleret, at du har brugt de korrekte tegn (se: Hvordan opretter jeg en korrekt  adgangskode?) og adgangskoden fortsat ikke bliver godkendt, kan du skrive til ithelpdesk@finansforbundet.dk.

Hvorfor er der oplysninger, jeg ikke kan se under Mit Forbund?

Der kan gå op til 24 timer før nye informationer er tilgængelige. Det gælder alle oplysningsfelter, som er dine helt personligt.

Hvis de forventede oplysninger ikke er til rådighed efter 24 timer, er du velkommen til at kontakte os på post@finansforbundet.dk.

Kontakt os

32 96 46 00

Fik du ikke svar på dit spørgmål?

Du er velkommen til at ringe til os mandag-torsdag kl. 8.30 - 16.00 eller fredag kl. 8.30 - 15.00.

Du kan også skrive til post@finansforbundet.dk