Hvilken videreuddannelse skal du på?

Selv med en gedigen grunduddannelse i bagagen opstår behov for ny viden og nye kompetencer, mener Jakob Thorgaard, kredsformand for Finansforbundet Kreds Vest. Se de nye tilbud om efteruddannelse og meld dig gerne til.

23. jun. 2021

Videreuddannelsen for Finansforbundets tillidsvalgte er blevet udbygget og forbedret, så du får endnu flere muligheder for at bygge ovenpå din grunduddannelse som tillidsrepræsentant.

Det glæder blandt andre Jakob Thorgaard, kredsformand for Finansforbundet Kreds Vest:

“Med de nye tilbud for videreuddannelse, er Finansforbundets tillidsrepræsentanter endnu bedre rustet til fremtiden. Der kan godt ligge en god og gedigen grunduddannelse i bagagen, men kravene er vokset og dermed også behovet for ny viden og nye kompetencer”.

Han tilføjer, at hvis du har brug for sparring i forhold til videreuddannelse, står kredsene naturligvis også til rådighed.

Du kan sammensætte videreuddannelsen ud fra egne ønsker, interesser og behov, og mulighederne er mangfoldige.

Giver det mening for dig og din karriere at tage diplomfag på CPHBusiness, er det nu også blevet en mulighed som led i en skærpet videreuddannelse, som Finansforbundet også samarbejder med Zealand Erhvervsakademi om.

Læs mere og tilmeld dig.