Kvinder i ledelse, sådan!

Deltag online i event med afsæt i rapporten ’Kvinder i ledelse’, som Finansforbundet og Finanssektorens Arbejdsgiverforening står bag. Hør blandt andet om Nordeas arbejde med ligestilling og bankdirektør Mads Skovlund Pedersens personlige erfaringer.

18. aug. 2020

Det fysiske møde er fuldt booket, men der er er stadig mulighed for at deltage online, når Finansforbundet næste tirsdag – 25. august, i samarbejde med netværket Goodtalks, inviterer til event om at fremme kvinder i ledelse.

Et emne, som Finansforbundet er stærkt optaget af og i samarbejde med Finanssektorens Arbejdsgiverforening (FA) har fokuseret på i rapporten ’Kvinder i ledelse’, som er afsæt for dette event.

Her vil deltagerne blive budt velkommen af Finansforbundets næstformand Steen Lund Olsen, og Mads Skovlund Pedersen, der er formand for FA og desuden bankdirektør for privatkunder i Nordea, vil fortælle om, hvordan banken arbejder med diversitet og kvinder i ledelse. Han vil også fortælle om egne erfaringer, blandt andet om, hvordan det var som mand at skulle bede om barselsorlov nummer to i et miljø, hvor det dengang var nyt at mænd valgte barslen til.

Deltagerne vil også kunne lade sig inspirere af Lotte Hjortlund Andersen, der af Goodtalks fremhæves som helt enestående i forhold til at gøre noget konkret på feltet. Hun har både advokattitel, MBA og et karriereforløb af de sjældne, og er ansvarlig for diversitet i ISS, som arbejder konsekvent med at være inkluderende og har 480.000 medarbejdere i 74 lande. Hun vil fortælle om sin erfaringer og om, hvad der virker og ikke virker.

Meld dig til her.