Finansforbundet har fået ny hjemmeside

Som medlem kan du glæde dig over nye digitale værktøjer, som kan måle din trivsel og arbejdsglæde ligesom du langt nemmere vil kunne finde frem til det, du søger.

26. maj 2020

Tirsdag den 19. maj gik Finansforbundet i luften med en helt ny hjemmeside, der i langt højere grad end tidligere skal gøre det nemmere for dig som medlem at finde relevant information ligesom der er digitale værktøjer, som du kan bruge til at tjekke din trivsel og arbejdsglæde. Der er også mere animeret grafik, videoer og styrket relateret indhold, så du bliver ledt videre til andet relevant indhold.

”Det nye finansforbundet.dk er din vej ind til alt det, vi har på hylderne, og det nye redesign af både indhold, struktur og udtryk skal gøre det til en bedre oplevelse for dig som medlem at besøge siden og være i kontakt med dit forbund. Siden er opdateret både indholds- og funktionalitetsmæssigt, så du nemmere kan finde inspiration, værktøjer, hjælp og altså kort sagt det indhold, der er relevant for dig. Det er alt sammen pakket ind på en måde, der giver en bedre brugeroplevelse og favner det visuelle udtryk, som vi i hele Finansforbundet har som fælles fundament” siger næstformand i Finansforbundet Steen Lund Olsen og fortsætter:

”Jeg håber, at du som medlem vil få glæde af siden, når du har brug for os, men også blive inspireret til at finde frem til noget, som du måske ikke lige regnede med at finde i første omgang. Finansforbundet.dk skal nemlig både levere det, du konkret står og mangler, men også meget gerne være en guide for dig til en masse relevant indhold, hvor du meget gerne må få appetit på mere”

”Jeg håber, at du som medlem vil få glæde af siden, når du har brug for os, men også blive inspireret til at finde frem til noget, som du måske ikke lige regnede med at finde i første omgang."
- Steen Lund Olsen

Nyt på hjemmesiden

Under menupunktet ”Arbejdsliv og udvikling” finder du omfattende elementer fra projektet omkring digitale karrieretiltag.

Og området ”Viden i perspektiv” sætter fokus på temaer fx. "Leder du dig selv" og "Når arbejdet flytter hjem" og folder Finansforbundets analyser ud.

Gå til forsiden af hjemmesiden