SKAL DIN KOLLEGA OGSÅ VÆRE MEDLEM?

Jo flere finansansatte, der er medlem af Finansforbundet, jo stærkere står vi. Derfor har vi en hvervekampagne, hvor du får et gavekort, hver gang du hjælper os med at skaffe et nyt betalende medlem.

Bliv Medlem
Kollega
Dig

Ved indsendelse af denne webform har du fået accept fra din kollega til, at Finansforbundet kontakter vedkommende telefonisk og/eller på e-mail med henblik på en dialog om medlemsfordele i Finansforbundet. Kontaktoplysningerne sletter vi igen, når vi har kontaktet vedkommende dog senest efter 12 måneder.

Hvis din kollega fortryder, inden vi har taget kontakt, skal enten du eller vedkommende skrive til hverveservice@finansforbundet.dk eller ringe på 32 66 13 70.

*Det nye medlem kan til enhver tid opsige sit medlemskab med et varsel på 6 måneder fra næste første (dvs. den 1. i den førstkommende måned), hvis medlemmet fortsat arbejder i sektoren. Eller en måned fra næste første, hvis medlemmet er ledig, på pension eller har fået job uden for sektoren.

In English?

Regler og FAQ