Sommerophold på Kobæk Strand Hotel

Som medlem af Finansforbundet har du lige nu en fantastisk fordel – du får nemlig fast lav pris på sommerophold på Kobæk Strand Hotel i hele højsæsonen fra 11. juni til 15. august.

Du skræddersyr selv opholdet, alt efter hvor mange overnatninger du ønsker. Du vælger også selv, om din getaway skal inkludere en lækker middag i restauranten eller blot være med morgenmad.

Medlemstilbud på Kobæk Strand 11. juni – 15. august 2021

Én overnatning
345 kr. pr. person inkl. morgenmad
495 kr. pr. person inkl. morgenmad og middag

To overnatninger
675 kr. pr. person inkl. morgenmad
895 kr. pr. person inkl. morgenmad og middag

Syv overnatninger
2.295 pr. person inkl. morgenmad
3.095 pr. person inkl. morgenmad og middag

Til sammenligning er prisen i højsæsonen for eksempelvis to overnatninger inkl. morgenmad og middag 1.195 kr. pr. person for ikke-medlemmer.

Book dit sommerophold allerede nu på booking@kobaek-strand.dk / tlf. 5819 4515. Husk at gøre opmærksom på, at du gør brug af et medlemstilbud i Finansforbundet. Prisen for børn op til 4 år er 150 kr., mens børn fra 4-12 år får halv pris. Havudsigt og suiter kan aftales mod ekstrabetaling ved booking. Hotellet følger Sundhedsstyrelsens coronaretningslinjer.

Bliv medlem

Som medlem af Finansforbundet får du adgang til alle medlemsfordelene. Løbende tilbud på ophold og ferieboliger er blot en del af pakken.