Få fri adgang til e-learning fra GoLearn og Skillsoft

Hvis du er studerende og medlem af Finansforbundet, kan du få adgang til de førende e-læringsplatforme GoLearn og Skillsoft gennem Dansk ITs digitale læringsplatform, DIT Akademi.

Savner du udfordringer på studiet, eller vil du gerne styrke dine IT-kompetencer, så du bliver endnu mere attraktiv på arbejdsmarkedet? Så kan du få gratis adgang til over 3.000 undervisningsforløb på de førende e-læringsplatforme GoLearn og Skillsoft.

Det får du med GoLearn

Med GoLearn får du adgang til over 3.000 undervisningsvideoer med landets dygtigste eksperter, præcis når det passer ind i din travle hverdag. Du kan bl.a. få adgang til kurser i hvordan du kan excellere i Office-pakken. Så uanset om du skal lære nye Office 365-programmer som Teams og OneNote – eller om du blot vil være skarpere til Excel og PowerPoint, finder du det helt rette online kursus hos GoLearn.

Det får du med Skillsoft

Skillsoft er en af verdens førende platforme til e-learning. Skillsoft er en lækker og intuitiv videoplatform, hvor du let får overblikket over, hvor langt du er nået i et konkret kursus og samtidig konstant bliver inspireret til at styrke dine kompetencer. Du kan gå i dybden med dine interesse- eller kompetenceområder eller tage et kig gennem de anbefalede læringskanaler. Derudover får du adgang til Dansk ITs ”Skillsoft medlemspakke”, der består af en lang række certificeringskurser inden for de tekniske discipliner, såsom it-arkitektur, softwareudvikling, -test og it-sikkerhed. Her er bare nogle af de mange certificeringskurser, du får adgang til:

• Azure Architecture
  • CompTIA
  • Cisco
  • Certified Cloud Security Professional (CCSP)
  • ITIL®
  • Secure programming

Sådan får du adgang

Du kan få adgang til GoLearn og Skillsoft, hvis du er medlem af Dansk IT. Det er gratis at være medlem af Dansk IT, hvis du er studerende og medlem af Finansforbundet – du kan aktivere og deaktivere dit medlemskab af Dansk IT under "Mit forbund".

Er du allerede medlem af Dansk IT, kan du komme i gang med GoLearn og Skillsoft ved at logge ind på  DIT Akademi