Gratis medlemskab af DANSK IT

Dansk IT er Danmarks største uafhængige interesseorganisation for IT-professionelle og digitale medarbejdere. Som medlem får du adgang til faglig udvikling, viden og inspiration. Bliv medlem gratis af foreningen.

Som medlem af Dansk IT sætter du fokus på dine faglige kompetencer og udvikling.

Du får adgang til DIT Akademi – en vidensplatform for alle, som beskæftiger sig med IT og digitalisering. Du kan deltage i over 70 gratis-arrangementer om året, hvor emnerne breder sig fra big data til informationssikkerhed til IT-ledelse. Derudover får du rabat på en lang række af foreningens kurser og konferencer.

Alle medlemmer af Finansforbundet kan gratis blive medlem af Dansk IT. Normalprisen for at være medlem er kr. 1.585, - om året.

Dansk IT er en professionel organisation, der tilbyder en bred vifte af professionel kompetenceudvikling, og som deltager i samfundsdebatten om IT og digitalisering. Foreningen, dens bestyrelse, fagråd og udvalg er høringspart for lovgivningen og optræder ofte som særlige sagkyndige.

Foreningen tilbyder desuden kurser, konferencer, certificeringer, medlemsarrangementer og har en bred vifte af faglige netværksgrupper.

Læs om fordele som medlem af DIT

Sådan bliver du medlem af DIT

Er du IT-medarbejder, kan du selv aktivere og deaktivere dit medlemskab af Dansk IT under "Mit forbund". Oplever du problemer, er du velkommen til at ringe til Medlemsservice på 32 96 46 00.

Hvis du senere melder dig ud af Finansforbundet, mister du også automatisk dit medlemskab af Dansk IT.

Når du har givet Finansforbundet fuldmagt, vil du i udgangspunktet blive indmeldt i DIT fra den 1. i den kommende måned. Du vil modtage en e-mail fra DIT, når du er indmeldt i foreningen.

Viden i perspektiv

Taler du digidansk?

De digitale begreber er kommet snigende ind i finansverdenen og skaber et nyt sprog. Vi har lavet en ordbog som kan hjælpe dig med at forstå de mange nye ord og begreber.

Slå ordet op i ordbogen

32 66 46 00

Du er velkommen til at ringe til Medlemsservice. Vi har åbent mandagt torsdag fra kl. 8.30-16.00 og fredag fra 8.30-15.00.

Du kan også skrive til medlem@finansforbundet.dk