Tillidsrepræsentanter er de vigtigste samarbejdspartner

Så er valget til tillidsrepræsentant for den næste to-årige periode afsluttet. Valget resulterede i genvalg til 80 tillidsrepræsentanter og samtidig siger vi velkommen til 17 helt nye.

21. dec. 2023
1 min

Der er valgt tillidsrepræsentant syv steder, hvor der ikke før var en tillidsrepræsentant. Kredsens formand Marianne Lillevang glæder sig særligt over dette og udtaler: ”tillidsrepræsentanterne er kredsens vigtigste samarbejdspartnere. De er med til at bygge bro mellem os og medlemmerne – og de bidrager i høj grad til, at vi lykkes med vores mål”.

Tillidsrepræsentanterne arbejder for, at der lokalt er fokus på trivsel og det gode arbejdsmiljø. ”På den måde er tillidsrepræsentanterne vores øjne og ører ude hos medlemmerne og de er med til at formidle vores budskaber” siger Marianne Lillevang og slår fast, at de er helt uundværlige i kredsens daglige arbejde.

Der er dog stadig afdelinger uden tillidsrepræsentant, men kredsen har stort fokus på, at der bliver valgt en tillidsrepræsentant de steder, hvor det er muligt.

På jyskebankkreds.dk kan du se, hvem der er din tillidsrepræsentant.