Menu luk

Ny kampagne om dit job i fremtiden

At fremtiden også byder på muligheder i det finansielle område, det er budskabet i Finansforbundets nye reklamekampagne, fortæller May-Britt Mygh

1. okt 2020
1 min
Af Carsten Rasmussen
cr@finansforbundet.dk

På landsmødet gik Finansforbundet i luften med en landsdækkende kampagne, der sætter fokus på de kompetencer, der vil blive efterspurgt hos ansatte på det finansielle område:

”Mange af os tænker ind imellem over, hvordan vores kompetencer matcher fremtiden – og hvordan vores jobs kommer til at se ud. Det er afsættet for Finansforbundets nye brandplatform”, fortæller kredsbestyrelsesmedlem May-Britt Mygh.

Kampagnen ”Du er, hvad du er. Indtil du bliver noget nyt.” er et mundret slogan, der giver god mening ved at tale ind i de forandringer, der sker i den finansielle sektor. Indholdet passer rigtig godt ind i de strategier, vi arbejder med i Finansforbundet Jyske Bank Kreds:

”Den nye branding er vigtigt for vores arbejde med at få nye medlemmer, for det er vores eksistensgrundlag. Derfor skal både eksisterende medlemmer og de lidt anderledes typer af medarbejdere, der ikke er blevet medlemmer, kunne se sig selv i Finansforbundet. Jeg er overbevist om, at det kommer til at ske, for det afgørende er jo, at Finansforbundet har mange gode tilbud til alle typer af medarbejdere.”

Kampagnen skal ses i en større sammenhæng med vores nye, fælles grafiske udtryk, nye hjemmeside og digitale tilstedeværelse. I kredsen arbejder vi strategisk med at involvere vores tillidsrepræsentanter i arbejdet med at få budskaberne ud over rampen.