Din hverdag er vigtig for os. Kom med til generalforsamling

”Din hverdag er vigtig for os. Derfor inviterer vi til dialog, så vi sammen kan sætte retningen for det kommende år”.
Se videoen med Finansforbundet i Nordeas formand Dorrit Brandt og næstformand Mette Balck Mejlby.

1. feb 2021
Af Jesper Kiby Denborg
jesper.kiby.denborg@nordea.com

”Din hverdag er vigtig for os. Derfor inviterer vi til dialog, så vi sammen kan sætte retningen for det kommende år”, siger Finansforbundet i Nordeas formand Dorrit Brandt. I denne lille video på knapt et minut kan du høre hende og næstformand Mette Balck Mejlby invitere til virtuel generalforsamling lørdag 20. marts kl. 9-12.

Sammenlignet med den virtuelle debut-generalforsamling sidste år, vil der i år være meget mere dialog, hvor du som medlem får en aktiv rolle. Mere om det senere.

”Det seneste år har været særligt på alle mulige fronter - særligt mærkeligt, særligt spændende, særligt udfordrende - og rigtig meget i samarbejdets ånd,” siger Mette Balck Mejlby i videoen, hvor hun er på walk and talk med sin formand. ”For det kan også noget at mødes og være kreative sammen og være ude i naturen.”

Læs meget mere om generalforsamlingen på www.finansforbundet.dk/gf2021.

Tilmeld dig her senest 5. marts for at få stemmeret.

Se videoen nedenfor – den varer knapt et minut. Du kan se undertekster ved at klikke på Indstillinger (tandhjulet) og Undertekster i nederste højre hjørne.

Problemer med at afspille videoen?

Er du på en Nordea-pc hjemmefra, skal du se videoen på Microsoft Streams, da Nordea af tekniske årsager har blokeret for visningen af Youtube-videoer fra en ikke-Nordea-lokation. Klik her.