Er du opsagt i Danske Bank?

Her får du overblik over dine muligheder, hvis du er blevet opsagt i Danske Bank og er medlem af Finansforbundet.

At blive opsagt fra sit job kan være en rigtig voldsom oplevelse. Nogle bliver kede af det, andre bliver vrede, og nogle tredje lettede over, at de ikke længere skal frygte, at det kan ske.

Fælles for alle opsagte er, at de skal finde en vej videre i deres arbejdsliv. Er du medlem af Finansforbundet og opsagt fra Danske Bank, kan du her finde en række tilbud, vi har til dig.

Netværket "Ny start"

Vi etablerer et netværk for opsagte medarbejdere i Danske Bank. Netværket er tænkt som et socialt rum og som et sted, hvor du kan få inspiration og hjælp til at komme videre og det kan fungere som et supplement til de andre tilbud, du modtager fra os, FTF-A og outplacement firmaerne.

Ved møderne vil der være relevante oplægsholdere og vi vil også sørge for, at der er god plads til at vende emner, som du selv bringer ind eller emner der dukker op på dagen. Ved de første møder deltager konsulenter i Finansforbundet, juridiske konsulenter fra Finansforbundet i Danske Bank og medlemmer af kredsbestyrelsen.

Vi afholder to opstartsmøder hhv. 16. december og den 6. januar. Begge fra kl. 17.00 til 18.00.

Læs mere og tilmeld dig her:

LinkedIn-netværk

Sideløbende med netværksmøderne vil vi oprette en LinkedIn-gruppe. Målet med gruppen er at hjælpe dig med at få øje på nye steder, hvor du kan søge job og at hjælpe nye potentielle arbejdsgivere med at få øje på dig. Det kan være ved at dele stillingsopslag eller relevante artikler og tilbud.

Netværket på LinkedeIn er tilgængeligt 24/7, så du kan tjekke ind der, når det passer dig.

Vi vil administrere gruppe og alle der kan bidrage i forhold til formålet er velkomne.

Du kan finde LinkedIn-gruppen her: XXXX

Outplacement og relevante webinarer

Du har modtaget tilbud om outplacement sammen med din opsigelse. Vi håber, at du vil gøre brug af tilbuddet, som vi hørt meget godt om fra medlemmer, der har gjort brug af et outplacement forløb efter en opsigelse.

Vi har også arrangeret tre forskellige webinarer, som må kan tages som en ”pakke” eller du kan tage dem, der er relevante for dig:

Alle tre webinarer bliver gentaget i januar. Du kan finde dem alle på siden her

Informationsmøder

Du har muligvis lige været på informationsmøde for opsagte. Vi håber, at mødet var værdifuldt for dig. Hvis du har feed-back til os om et informationsmøde, så skriv til os på mailadressen finansforbundet@danskebank.dk.

Dine kontaktoplysninger i medlemssystemet

Det er vigtigt, at dine kontaktoplysninger i Finansforbundets medlemssystem er korrekte. Du kan tjekke dine oplysninger ved at logge ind på Mit Forbund.

På den måde sikrer du dig, at du ikke går glip af tilbud fra os.

Bliv klogere

Find flere tilbud til ledige

Finansforbundet har samlet inspiration, viden og værktøjer og meget mere til dig, der pt. står uden job.

For ledige
Styr På Dine Rettigheder