Sæt pris på din kollega med et legat

Giv din søde kollega et skulderklap. Igen i år uddeler Finansforbundet i Danske Bank legater til medlemmer, som har gjort en særlig indsats for at gøre hverdagen bedre for kollegerne. Se, hvor nemt du indstiller din kollega herunder.

Har du en kollega, som altid får humøret til at stige et par grader i afdelingen? Som er hjælpsom, omsorgsfuld og altid parat til at løbe den ekstra mil for holdet? Så har du her muligheden for at give noget tilbage.

Finansforbundet i Danske Bank uddeler hvert år legater fra Jubilæumsfonden til medlemmer, som har gjort en særlig indsats for at gøre hverdagen bedre for kollegerne i afdelingen.

Sådan indstiller du din kollega

Du kan indstille din kollega til at modtage et legat, hvis du kan få mindst én kollega mere med til at skrive under. Når mindst to går sammen om at indstille en kollega til Jubilæumsfondens legater, skal I udfylde en indstilling, hvor I forklarer, hvorfor netop jeres kollega har fortjent at modtage et legat.

Indstil jeres kollega til Jubilæumsfonden

Du kan indstille din kollega til og med 1. april 2022. Har du lyst til at arbejde med en indstilling uden at sende den med det samme, kan du downloade en skabelon til en indstilling.

Download skabelon til indstilling (.docx)

Har du spørgsmål til Jubilæumsfonden for Finansforbundet i Danske Bank, kan du kontakte os via finansforbundet@danskebank.dk.

Om Jubilæumsfonden

Finansforbundet i Danske Banks Jubilæumsfond er oprettet ved at sammenlægge Danske Banks Personaleforenings Jubilæumsfond og Foreningen Handelsbankens Personales Jubilæumsfond.

Fondene blev oprettet af henholdsvis Den Danske Banks Personaleforening den 24. april 1979 for at markere 60-årsdagen for foreningens stiftelse og Foreningen Handelsbankens Personale den 7. april 1965 for at markere 50-årsdagen for foreningens stiftelse.

Fondens bestyrelse består af:

• Kirsten Ebbe Brich (formand)
  • Dorte Bielefeldt
  • Frank Fredslund Nielsen
  • Charlotte Lee Kock
  • Peter Svensson

Vidste du?

Hvert år uddeler Jubilæumsfonden legater til medlemmer, der har gjort en særlig forskel for deres kolleger i Danske Bank. Alle medlemmer kan indstilles,  både ledere, tillidsrepræsentanter og andre typer medarbejdere. Men det kræver, at mindst to medlemmer går sammen om at lave en indstilling.