Viden til tiden

Er du videbegærlig i forhold til udviklingen i den finansielle sektor, men mangler tid til både at researche på det nye og fordybe dig i det, som har din interesse?

Viden Til Tiden Cover

Hypotesen bag løsningen

Ved at introducere en mikrolæringsplatform med let adgang til videnspakker, som alternativ til traditionelle kurser...

Bruger oplevelse

Tror vi at...

Tror vi, at medlemmerne vil opleve at blive inspireret fagligt og forstået i forhold til manglen på tid og overskud i hverdagen

Bruger adfærd

Og vi tror...

og vi tror, at flere medlemmer vil tage ansvar for egen læring og få det gjort

Forretnings mål

Som vil føre til...

Som vil føre til, at vi understøtter medlemmer i deres arbejdsliv og heraf øget medlemstilfredshed og medlemsfastholdelse. Samtidig at FF brander sig selv som thought leader og dermed bidrager til hvervning af medlemmer

Hvordan finder man det rigtige at lære, og tiden til at lære det i?

Viden Til Tiden Karrusel

Finansforbundet som tankeleder

Med Viden Til Tiden er Finansforbundet med til at positionere sig som tankeleder indenfor branchen og er med til at hjælpe medlemmerne med at finde relevant viden.

Viden Til Tiden 1

En vidensplatform

Viden Til Tiden er en vidensplatform, hvor forskelligt indhold, såsom artikler, videoer og podcasts er særligt udvalgt fra både eksterne sider og Finansforbundets egne artikler - og såer de samlet i overskuelige videnspakker. Man indstiller selv, hvor meget tid man har til at lære noget nyt og hvilke emner, man er interesseret i.

Viden Til Tiden 2

Ambitions- muligheder

Vi er stadig i gang med måle på, hvordan medlemmerne har taget imod løsningen, men vi har allerede ideer til mulige udvidelsesmuligheder. Det kunne være, at man selv kan tilføje indhold til platformen eller få anbefalinger til andet relevant indhold tilbudt, baseret på det man hidtil har klikket på.

Viden Til Tiden 3